Τεχ. Θέματα
Τεχνικά Θέματα

Τα μέλη μας

×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 63

Νερό πηγή ζωής

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(7 ψήφοι)

ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗ

Το υλικό μέσω του οποίου ξεκίνησαν όλα στον πλανήτη Γη. Άλλη μια πηγή καυσίμου ενέργειας; Ναι, σωστά μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σαν συμπληρωματικό καύσιμο. Καύσιμο παραγόμενο από H2O;

Η γεννήτρια υδρογόνου έχει γίνει μια σημαντική πηγή βοηθητικού καυσίμου για μηχανές εσωτερικής καύσης. Μετατρέποντας το νερό το γυρίζουμε πίσω στην αρχική του σύσταση που είναι το υδρογόνο και το οξυγόνο (ΗΗΟ). Διοχετεύουμε πια το αέριο σε συνδυασμό με το κανονικό καύσιμο που χρησιμοποιούν οι κινητήρες. Έτσι μπορούμε να βελτιώσουμε θεαματικά την κατανάλωση του κινητήρα μας από 15 - 45% και ταυτόχρονα να μειώσουμε κατακόρυφα τις εκπομπές καυσαερίων του κινητήρα μας, κάνοντάς τον να παράγει πραγματικά ΚΑΘΑΡΑ καυσαέρια.

Το υδρογόνο σαν καύσιμο λειτουργεί σε κάθε τύπο κινητήρα εξωτερικής καύσεως μαζί με βενζίνη ή πετρέλαιο, Biodiesel, Αιθανόλη κ.ά., μετατρέποντας τον κάθε κινητήρα σε υβριδικό.

Πώς λειτουργεί;

Ας ξεκινήσουμε να δώσουμε απλοποιημένες εξηγήσεις για το πώς λειτουργεί το σύστημα χωρίς να μπούμε πολύ βαθειά στο εργαστήριο της χημείας.

Όταν φέρνουμε σε επαφή το νερό με ηλεκτρικό ρεύμα, προτιμότερο συνεχές (DC), το πρώτο έχει την τάση να ενεργοποιείται και να διαιρείται στα πρωταρχικά του στοιχεία υδρογόνου και οξυγόνου. Το παραγόμενο υδρογόνο και οξυγόνο είναι πλέον σε αέριο μορφή και όχι σε υγρή (ΝΕΡΟ).

Το αέριο που παράγουμε από αυτή τη διαδικασία ΗΗΟ είναι πολύ πτητικό και τρεις φορές περισσότερο εκρηκτικό από τη βενζίνη. Γι’ αυτούς του λόγους απαιτείται πολύ μεγάλη προσοχή πως θα το διαχειριστούμε.

Έτσι λοιπόν εκτός των αντικειμενικών δυσκολιών που υπάρχουν στο να έχουμε ένα δοχείο με έτοιμο αποθηκευμένο αέριο που θα καταναλώνουμε αλλά και λόγω της εκρηκτικότητας του, δίνουμε λύση κατασκευάζοντας και χρησιμοποιώντας τη λεγόμενη γεννήτρια υδρογόνου, με την οποία παράγουμε εκείνη τη στιγμή την ποσότητα αερίου που χρειάζεται ο κινητήρας.

Όσοι πιο πολλοί ασχολούνται και πειραματίζονται είναι καλό

Σκόπελοι και προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν επίσης είναι η ισορροπία που χρειάζεται ανάμεσα στην ενέργεια που δίνουμε και στην ποσότητα αερίου που παράγουμε, αλλά και στη μεγάλη θερμική ενέργεια που παράγεται από την αντίδραση. Τα τελευταία χρόνια ασχολούνται αρκετοί με το θέμα, απλοί άνθρωποι, επιστήμονες, εφευρέτες και πραγματικά υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση στην εξίσωση:

Ενέργεια/θερμότητα = gas L/min




Η διαδικασία στην πράξη είναι η εξής:

Ξεκινάμε ηλεκτρολύοντας το νερό δίνοντάς του ηλεκτρική τάση και μετατρέποντάς το έτσι σε αέριο ΗΗΟ. Διοχετεύουμε το αέριο στην εισαγωγή αέρος του κινητήρα. Το ΗΗΟ συνδυάζεται με τον αέρα και τη βενζίνη / πετρέλαιο και αναπαράγεται. Όταν καεί μέσα στο θάλαμο καύσης απορροφά  μέρος της εσωτερικής θερμοκρασίας του κινητήρα ανάμεσα στους 120 – 180◦ C και μετατρέπεται σε υπερθερμασμένο ατμό που πιέζεται έξω στο χρόνο της εξαγωγής, προς την εξάτμιση, ενώ συμπυκνώνεται ξανά σε σταγονίδια νερού. Δηλαδή ξεκινάμε με νερό και καταλήγουμε στο νερό.

Το αποτέλεσμα είναι άοσμα καθαρά καυσαέρια, πολύ χαμηλοί δείκτες HC, CO, CO2. Μέχρι στιγμής έχουμε δει κινητήρες που στο ρελαντί δουλεύουν αποκλειστικά με (ΗΗΟ) χωρίς άλλο καύσιμο αλλά μέχρι εκεί με τα σημερινά μέσα. Μη γελιέστε όμως κάποια στιγμή θα έχουμε στα ρεζερβουάρ μας ΝΕΡΟ αντί για ΒΕΝΖΙΝΗ.





Διαβάστηκε 5396 φορές

Αναζήτηση

Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 138 επισκέπτες και κανένα μέλος

Newsletter

Facebook