Νέα
Νέα

Τα μέλη μας

Σεμινάριο on-line: Διαχείριση Θυμού Πελάτη

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(8 ψήφοι)

Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η εξυπηρέτηση του πελάτη και η παραμονή του στο πελατολόγιο σας είναι σημαντική και αδιαμφισβήτητη.
•    Τι κάνετε όμως με ένα πελάτη που πήγαν στραβά τα πράγματα;
•    Πως τον διαχειρίζεστε;
•    Θα θέλατε να τον ξαναδείτε ευχαριστημένο στο μαγαζί σας;
•    Τι πρέπει να κάνετε γι αυτό;
________________________________________

Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ διοργανώνει σεμινάριο με θέμα την Διαχείριση Θυμού Πελάτη:
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015
Eισηγητής: κ. Δαμήλος Αναστάσιος, Automotive Expert RELY ON
Διάρκεια: 17:00 έως 18:30
Χώρος: Μέσω Web
Κόστος Συμμετοχής: 45 ευρώ


Ειδική Τιμή 35 ευρώ
για συνδρομητές της Εφημερίδας "Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου"

Για Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής
επικοινωνήστε με το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
στο τηλέφωνο 2102825611 ή στο email: dtp@ideea.gr
ή συμπληρώστε την Φόρμα Συμμετοχής


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
________________________________________
1.    Κατηγορίες Πελατών
2.    Αποφυγή δημιουργίας προβλημάτων
3.    Ψυχολογία δυσαρεστημένου πελάτη
4.    Αντιμετώπιση ενός δυσαρεστημένου πελάτη
5.    Ανάκτηση ελέγχου, αποκατάσταση προβλήματος - σχέσης πελάτη συνεργείου.

Διαβάστηκε 1797 φορές
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Κλοπή Σκάφους - Scorpion 780 Γενική Συνέλευση ΣΥ.ΔΕ.ΣΥΣ. »

Αναζήτηση

Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 75 επισκέπτες και κανένα μέλος

Newsletter

Facebook