Νέα
Νέα

Τα μέλη μας

Παρουσίαση της ημερίδας από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Με ένα διαφορετικό πρόγραμμα και σε διαφορετικό χώρο με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε Ημερίδα Επιχειρηματικότητας για το Σ.Ε.Μ.ΕΞ «Το Συνεργείο ως Επιχείρηση - Ευκαιρίες και Τρόποι Ανάπτυξης στην Οικονομική κρίση» η Ετήσια γενική εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Πανελλήνιου Σωματείου Τεχνικών Μηχανών Θαλάσσης Μικρών Σκαφών (Σ.Ε.Μ.ΕΞ).

Φέτος η Ετήσια γενική εκλογοαπολογιστική συνέλευση έγινε όπως ήταν προγραμματισμένα την Κυριακή 29 Ιανουαρίου, όχι όμως στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας, αλλά λόγω ανακαίνισης του χώρου στο αμφιθέατρο της ΓΣΕΒΕΕ στην Αριστοτέλους 46, στην Αθήνα. Η συνέλευση για πρώτη φορά περιελάμβανε δύο ενότητες.

Η πρώτη ενότητα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ, αφορούσε την υλοποίηση της Ημερίδας Επιχειρηματικότητας στοχευμένα για το Πανελλήνιο Σωματείο Τεχνικών Μηχανών Θαλάσσης Μικρών Σκαφών (Σ.Ε.Μ.ΕΞ) με θέμα «Το Συνεργείο ως Επιχείρηση, Ευκαιρίες και Τρόποι Ανάπτυξης στην Οικονομική κρίση» και ολοκληρώθηκε από τις 9:00 έως 13:30.

J3 Pics Item Nea 070 EfimeridaToSinergeio 02

Η δεύτερη ενότητα περιελάμβανε τις εργασίες της Ετήσιας γενικής εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης και ολοκληρώθηκε αμέσως μετά το τέλος της ημερίδας
Η ημερίδα

Με συμμετοχή όλων σχεδόν των μελών του σωματείου ολοκληρώθηκε το πρωί της Κυριακής 29 Ιανουαρίου 2017, πως αναφέρθηκε, η Ημερίδα Επιχειρηματικότητας για τις επιχειρήσεις του Σωματείου και όχι μόνο, στο αμφιθέατρο της ΓΣΕΒΕΕ. Η ημερίδα με θέμα: «Το Συνεργείο ως Επιχείρηση - Ευκαιρίες και τρόποι ανάπτυξης στην Οικονομική κρίση» οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ με συνδιοργανωτές το Σ.Ε.Μ.ΕΞ., την ΓΣΕΒΕΕ και αρωγό την Ομοσπονδία ΕΟΒΕΑΜΜ.

J3 Pics Item Nea 070 EfimeridaToSinergeio 03

Η έναρξη
Την έναρξη έκανε ο κ. Βουλγαράκης Ηλίας, απερχόμενος πρόεδρος του Πανελλήνιου Σωματείου Τεχνικών Μηχανών Θαλάσσης Μικρών Σκαφών, Σ.Ε.Μ.ΕΞ. ο οποίος καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και τους συμμετέχοντες, και ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση της εκδήλωσης.

Εξήρε το ενδιαφέρον και την συμμετοχή του κλάδου στην ημερίδα επιχειρηματικότητας και τόνισε την ανάγκη στήριξης της μικρομεσαίας επιχείρησης στην οικονομική κρίση που διανύουμε καθώς και τις σημερινές απαιτήσεις για συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση των Τεχνικών Μηχανών Θαλάσσης σχετικά με την προσαρμογή των Συνεργείων στις τεχνολογικές εξελίξεις. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις μέχρι σήμερα προσπάθειες του σωματείου για την ολοκλήρωση του νομοθετικού πλαισίου των συνεργείων μηχανών θαλάσσης όπου θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη των συνεργείων και θα αποτρέψει τον παράνομο ανταγωνισμό.
Αναφέρθηκε στην ανάγκη στήριξης των τεχνιτών αλλά και του αυριανού συνεργείου σκαφών μέσα από ένα ειδικευμένο προς τον κλάδο εκπαιδευτικό σύστημα ενώ τόνισε και την αρωγή της Ομοσπονδίας στις προσπάθειες επίλυσης των κλαδικών προβλημάτων.

Στην συνέχεια ακολούθησαν χαιρετισμοί που απηύθυναν οι προσκεκλημένοι, από την πλευρά της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΒΕΕ κ. Κουράσης Γεώργιος, από την Ομοσπονδία ΕΟΒΕΑΜΜ ο αναπληρωτής πρόεδρος κ. Δέδες Αναστάσιος, και άλλοι επίσημοι προσκεκλημένοι.

Οργάνωση και λειτουργία Συνεργείου – 10 άμεσες ενέργειες αντιμετώπισης της κρίσης
Στην συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ ο κ. Πέτρος Καραμπίλας καλωσόρισε όλους τους συμμετέχοντες και τους προσκεκλημένους και αναφέρθηκε σε 10 άμεσες ενέργειες αντιμετώπισης της κρίσης. Επεσήμανε ότι στην πραγματικότητα, με τον όρο «κρίση» ο καθένας περιγράφει μια διαφορετική κατάσταση, εκείνη που τον ενοχλεί ιδιαίτερα ή εκείνη που δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει. Κρίση αποτελεί για κάποιον η έλλειψη ρευστού στην αγορά, ή για κάποιον άλλο η μείωση της αγοραστικής δύναμης, για άλλον το κλείσιμο της στρόφιγγας χρημάτων από την τράπεζα και πολλοί σίγουρα κρίση θεωρούν όλα τα παραπάνω. Για την αντιμετώπιση αυτών των καθημερινών καταστάσεων, χρειάζεται ένα εργαλείο, χρειάζεται ένας τρόπος αντιμετώπισης, γιατί τελικά σημασία δεν έχουν τα γεγονότα στην ζωή, αλλά ο τρόπος που τα αντιμετωπίζουμε. Σημασία δεν έχει τόσο το τι συμβαίνει στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά το τι κινήσεις κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε. Αυτές οι κινήσεις που αφορούν ενέργειες του συνεργείου για την αντιμετώπιση της κρίσης τονίσθηκαν και αναλυθήκαν.

Διαχείριση θυμού πελάτη
Στην συνέχεια ο κ. Τάσος Δαμήλος από την Automotive Expert RELY ON αναφέρθηκε στην Διαδικασία Αντιμετώπισης Παραπόνων από τους πελάτες, παρουσιάζοντας ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο στις μέρες μας τις διαδικασίες για την «Διαχείρισης του Θυμού». Έδωσε πληροφορίες για το τι θα κάνετε με ένα πελάτη που πήγαν στραβά τα πράγματα, πως θα τον διαχειριστείτε και πως θα θέλατε να τον ξαναδείτε ευχαριστημένο στο μαγαζί σας.

Τόνισε ότι κάθε συνεργείο θα πρέπει να έχει μία «Διαδικασία Αντιμετώπισης Παραπόνων» που θα συμπεριλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες αντιμετώπισης ενός «Θυμωμένου Πελάτη» τις οποίες διαδικασίες και ανέλυσε στην συνέχεια.

Η αξία του πελάτη σας. 6 Βήματα της σωστής. Οργάνωσης & Λειτουργίας του Συνεργείου για ικανοποιημένους πελάτες
Στην συνέχεια ο κ. Καπετανάκης Γιώργος, Τεχνικός Διευθυντής του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ, αναφέρθηκε στα 6 Βήματα της σωστής Οργάνωσης & Λειτουργίας του Συνεργείου για ικανοποιημένους πελάτες αλλά και στην αξία του πελάτη. Τόνισε την σημασία για το κλείσιμο των ραντεβού και την εντύπωση του επισκευαστή, την εντύπωση του προσωπικού, τον χαιρετισμό και τις συμβουλές, την ποιότητα της τεχνικής εξυπηρέτησης, την διαδικασία παράδοσης του σκάφους, την σχέση αξίας τιμής και την αξία του πελάτη. Χαρακτηριστικά τόνισε ότι «Η πραγματική αξία του πελάτη για την επιχείρηση, είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πιστεύει ο ιδιοκτήτης του Συνεργείου. Είναι μία αξία διαχρονική, που θα σας ακολουθεί σαν το δικό σας «άυλο κεφάλαιο».

Η διαφήμιση στο συνεργείο
Επόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Χριστόφορος Ρήγας (Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων και επικοινωνίας) ο οποίος αναφέρθηκε στην χρησιμότητα της διαφήμισης για το συνεργείο και πως αυτή θα πρέπει να γίνεται για να είναι αποτελεσματική. Στην διαφήμιση επεσήμανε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα λειτουργούν βάση οργανωμένου σχεδίου και προδιαγραφών.

Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση λοιπόν ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ.
Πολλοί επιχειρηματίες, πιστεύουν ότι η διαφήμιση δεν έχει αποτελέσματα, πολλοί έχουν κάνει κάποιες διαφημιστικές ενέργειες στο παρελθόν δίχως αποτελέσματα, έχουν ξοδέψει χρήματα δίχως να βλέπουν αύξηση στις παραγγελίες τους και καταλήγουν σε ένα αρνητικό συμπέρασμα, τι ισχύει λοιπόν για την διαφήμιση;

Οι εξελίξεις στις μηχανές θαλάσσης – εναλλακτικά καύσιμα
Αμέσως μετά ο κ. Πέτρος Καραμπίλας, Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ αναφέρθηκε στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις στις μηχανές θαλάσσης αλλά και στα εναλλακτικά καύσιμα, φυσικό αέριο CNG και υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG, που φαίνεται να αποτελούν το μέλλον των μηχανών εσωτερικής καύσης. Το φυσικό αέριο παρουσιάζοντας σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως το γεγονός ότι υπάρχει σε αφθονία στον πλανήτη, έχει χαμηλή τιμή αλλά είναι και ένα ιδιαίτερα καθαρό περιβαλλοντικά καύσιμο, φαίνεται να αποτελεί την λύση στα προβλήματα των συμβατικών ορυκτών καυσίμων.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, τόσο η υπάρχουσα τεχνολογία των αερίων καυσίμων και η εφαρμογή της και στις μηχανές θαλάσσης όσο και οι πρόσφατες νομοθετικές εξελίξεις των εναλλακτικών καυσίμων μπορούν να αποτελέσουν μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία για κάθε εμπλεκόμενο.

Ο Επίλογος
Η ημερίδα έκλεισε με τις ερωτήσεις και απαντήσεις των προβληματισμών, την απονομή των βεβαιώσεων σε όλους τους συμμετέχοντες και με τις καθιερωμένες αναμνηστικές φωτογραφίες.

Οι εντυπώσεις όλων μετά το τέλος της ημερίδας ήταν άριστες, η ικανοποίηση ήταν αποτυπωμένη στα πρόσωπο όλων, οι χειραψίες και οι ευχές για μια ανάλογη επανάληψη τους δικαίωναν όλους, οργανωτές και συμμετέχοντες.

Η Γενική Συνέλευση
Στη συνέχεια έγινε η γενική συνέλευση του σωματείου με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ακολούθησε η ψηφοφορία για την εκλογή των μελών του νέου διοικητικού συμβουλίου του σωματείου και ανανεώθηκε το ραντεβού για την ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018 ενώ την Πέμπτη στις 2 Φεβρουαρίου 2017 έγινε η σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Στην ανακοίνωση λοιπόν του σωματείου αναφέρεται:

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Μ.ΕΞ
Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017 προσήλθαν στα γραφεία του ΣΕΜΕΞ, Γλάδστωνος 8, στις 7:30 μ.μ. οι επιτυχόντες υποψήφιοι των εκλογών της 29ης Ιανουαρίου 2017 για να γίνει η σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Ψήφισαν τα μέλη σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες του Καταστατικού του σωματείου μας και συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο οποίο θα συμμετέχουν οι κάτωθι:

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σουμαλάς Χρυσόστομος
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ταρασιάδης Ευάγγελος
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Μάνωλας Ζήνων
ΤΑΜΙΑΣ: Κουτσουρός Αλέξανδρος
ΜΕΛΟΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Λυραντζάκης Αντώνιος
ΜΕΛΟΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Παπαδάκης Βασίλειος
ΜΕΛΟΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Τσικνής Κωνσταντίνος

Σε όλους ευχόμαστε υγεία και καλή επιτυχία στο έργο τους. Να συνεχίσουν με την ίδια δύναμη, μαχητικότητα και προσδοκία για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!

Δείτε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ

 

Διαβάστηκε 1110 φορές

Αναζήτηση

Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 83 επισκέπτες και κανένα μέλος

Newsletter

Facebook